... Som ako zákazník pre firmu nula? ...

Autor: Tomáš Lacika | 19.3.2012 o 22:41 | (upravené 20.3.2012 o 0:55) Karma článku: 10,51 | Prečítané:  2499x

Chcel som otravovať s týmto len sťažnosti.sme.sk, ale neviem prečo, bol tam zákaz pridávania nových príspevkov.. Prejdem rovno k veci - nie je ničím závažná - teda aspoň v mojom prípade. Dobil som si kredit na telefón v nedeľu večer minulého týždňa. Cez internet...

Samozrejme, hneď sa to stiahlo z môjho účtu, no na simkartu kredit neprišiel. Ja som hneď v nedeľu išiel do česka, do školy. V nedeľu z toho robila moja mama väčšiu vedu ako ja, lebo som ju nemal ako prezvoniť, že som docestoval v poriadku.

V pondelok sa mi to nezdalo, že by to až tak meškalo. Skontroloval som v bankovom výpise, či som uviedol správne číslo. Uviedol. Ak by som bol doma, jednoducho by som išiel na pobočku a zoči-voči konfrontoval firmu. Lenže ja v zahraničí. Tak som si na webe mobilného operátora pozrel FAQ, kde samozrejme táto situácia bola medzi takými, ktoré sa môžu bežne stávať. Riešenie bolo zavolať na zákaznícku linku a nadiktovať im potrebné údaje z bankového výpisu.

ALE, keďže nie som "paušálista", alebo firma, ale som len zákazník, ktorý dáva firme len malé príjmy (a ktorý na O2 prešiel od konkurencie), nezaslúžim si infolinku bezplatnú, ale mám ju spoplatnenú. Aj tak som tam zavolal a volal som celých 8 sekúnd a potom ma prerušilo. A aj to bol len hovor s automatom.

Síce som bol v zahraničí, kde je dajme tomu ťažšie bezplatne telefonovať, ale aj keby som na Slovensku, doma, prečo by som mal za služby zákazníkom platiť? (ešte, to je taký nonsens - "dobil si si kredit a neprišiel Ti? no tak zavolaj si na platenú linku, aby ti pomohli. - a ozaj, ty nemáš kredit? no to je ale smola." )

Začal som zháňať mailové kontakty. Tak som našiel "kontaktný formulár". Také nič, ktoré som sa snažil čo najpresnejšie vypísať a odoslal som. (správa mohla obsahovať max. 1000 znakov, tak som sa zmestil len s popisom problému, údaje o transakcii som už neuviedol z kapacitných dôvodov). To bolo v pondelok. Vo štvrtok mi prišiel mail, že mám znovu vyplniť ten istý formulár a uviesť tam tie údaje o transakcii. Tak som to hneď obratom urobil a teraz je pondelok večer nasledujúceho týždňa, tak najskôr v utorok - o 9 dní neskôr to bude vybavené. Aj keď všadeprítomný skepticizmus pohlcuje aj mňa a neverím, že to bude tak skoro vybavené.

Záverom, nijak extra mi to neublížilo, aj keď sa mi nikto nedovolá a ja tiež nikomu. Ale v iných prípadoch mi to ublížiť mohlo, mohol som napríklad mať komplikácie pracovné, ako riešenie by som zas musel dobíjať kredit, čo by mi spôsobovalo straty atď. ... 
Osobne si myslím a budem si za tým stáť, že aj keď som, s prepáčením, "malé hovno" ktoré neprináša firme takmer žiaden zisk, zaslúžim si starostlivosť ako každý iný zákazník. Nakoniec, čo by bola firma bez zákazníka? -nič. A začína to u takých malých ako som ja (ktorý ešte k nim prešiel za vidinou lepších služieb).

Na úplný záver mám otázku - je to relevantné ako podnet na SOI, či to už by som preháňal?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?