reklama

...O tom, ako si utvrdzujem názor že u nás platí: zákazník = nič...

A taktiež si myslím že starostlivosť o zákazníka nie je na bode mrazu. Tam už asi mrzne. Končí minipríbeh o tom, ako som si dobil kredit a kým som ho ozaj dostal, prešlo ak správne rátam 18 dní. Nadviažem na predchádzajúci článoček, ktorý je tu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Mnohí si povedia, že to je hlúposť. No ja si to nemyslím. Každopádne, idem k veci. Kredit sa mi už navrátil - trvalo to "len" vyše 2 a pol týždňa. Problém by u mňa ani nebol, že to trvalo 18 dní, ale že mi to nikto nevedel poriadne povedať.

Priblížim komunikáciu, ktorá bola uskutočnená medzi mnou a O2:

V nedeľu, 11. marca si dobíjam kredit cez e-banking. Kredit neprichádza.

V pondelok večer, 12. marca zo zahraničia volám na zákaznícku linku, ktorá je spoplatnená (spoplatnená nie len v zahraničí, ale aj doma). Takže sa nedovolám, lebo predsa ... nemám kredit. Hľadám mailový kontakt,v pondelok večer ešte popisujem problém. Rád by som priložil aj údaje o bankovom prevode, ale správa mohla obsahovať max. 1000 znakov, tak som sa nevošiel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

16. marca na poludnie dostávam odpoveď:

Kvoli komplexnemu prevereniu Vasej poziadavky a pre dohladanie platby vyplnte prosim opatovne nas formular, kde do Vasej poziadavky prosim doplnte nasledujuce udaje:

- cislo uctu

- variabilny symbol platby

- specificky symbol platby

- dobijane telefonne cislo

- sumu

- datum a priblizny cas nabijania

Udaje nasledne preposleme na preverenie nasmu technickemu oddeleniu a po dohladani platby Vam kredit navysime. Za sposobene neprijemnosti sa Vam ospravedlnujeme.

Podpísaná je pani X. Ihneď odpisujem, posielam obratom údaje o bankovom prevode.

Ďalšia odpoveď prichádza až 21. marca, kde sa píše:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na preverenie vzniknutej sitaucie je potrebne zaslat naskenovany doklad na adresu uhrada@o2.com a nasledne v emeile uvediete ziadost o preverenie.

Tak si hovorím, že aký doklad chcú, veď som im všetky potrebné údaje poslal. Tak im oznamujem, že všetky údaje, ktoré už odomňa žiadali majú. A bola podpísaná pani Y.

23. marca v piatok cestujem domov, večer ešte narýchlo stíham ísť na kamennú pobočku a konfrontovať firmu "zoči-voči". Slečna je milá, ochotná, hneď infromácie o bankovom prevode/transakcii nahodila do systému, prejavila ľútosť, že sa také niečo stalo a povedala že spravila čo sa dalo a teraz musí IT oddelenie dohladať zatúlanú platbu a potom mi kredit vrátia a nech sa potom zastavím, aby som si pozrel, čo uvedú do reklamácie ako dôvod zlyhania. Je to jedno malé bezvýznamné plus pre firmu O2. Vlastne ani nie pre nich, ale pre slečnu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec 26. marca mi prichádza mail s vtipnou odpoveďou od pani Z.

Po prevereni sme zistili, ze platobne udaje boli postupene na preverenie nasmu technickemu oddeleniu. Po dohladani platby a navyseni kreditu Vas budeme informovat.

28. marca večer mi prišla sms, že môj kredit bol navýšený o danú sumu....

Mimochodom, ak si nájdem čas, zájdem na telekomunikačný úrad, alebo pošlem tam dopis kde na úroveň upozorním. Kto si povie že to bude trápne a aj sa tak na mňa budú pozerať na telekomunikačnom úrade, nech si hovorí. Ja tam pôjdem. Keby si len nadávame v obývačke/krčme, ako s nami vybabrávajú a nedáme to von, nič sa nikdy nezmení. Začína sa malými vecmi. A viem, že tým mojím upozornením sa "nič" nezmení....

Tomáš Lacika

Tomáš Lacika

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čo ťa nezabije, to ťa urobí menším (super mario) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu