reklama

... Dialnica ...

Nedávno nasnežilo. V decembri, nikto nečakal že bude snežiť, cestári najmenej. Tak sa stalo, že technika začala zhŕňať až ráno, podmienky na šoférovanie sa zhoršili. Iba diaľnica bola ako tak udržiavaná. Aj trochu vetra zafúkalo, tak sa vytvorili snehové jazyky. Ale autá na cestách budú aj napriek zlému stavu, veď keď niekto musí, do auta sadne. Alebo do kamiónu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Jedno mladé, devätnásťročné dievča sa tak tiež rozhodlo ísť. Dávala si pozor, nemohla ísť rýchlo, to by hneď do járku autom prešla mohla by auto rozbiť a aj sebe ublížiť.

Ja som si večer pred spaním pozeral fejsbúk, jeden môj známy (fotograf, reportér) tam napísal status, že ho zavolali na nafotenie dopravnej nehody. Nebola to jeho prvá nehoda, no tam zistil, že to bola nehoda niekoho, koho poznal a ten človek zomrel na mieste. To zamrazilo aj mňa, lebo jeho známy mohol byť aj môj známy. Dievča som však nepoznal, ale veľa mojich známych áno. Aj moja priateľka. Bola z toho zničená.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď čítam, alebo počujem o nehodách na cestách, väčšinou nerozmýšľam, čo je koho vina a čo nie, veď na tom už nezáleží, človeka to nevráti. No teraz som si o tej nehode aj čítal, keď mi bola takmer blízka. Dievča išlo po rovnej ceste medzi dedinami, povrch tej cesty bol zlý, ale rýchlosťou svoju jazdu prispôsobila. Oproti nej išiel macedónsky kamión. Ten z ničoho nič stratil kontrolu nad riadením a prešiel do protismeru. Auto zničil, požiarnici ho museli rozstrihať. Alkohol u šoféra nezistili, chudák bol v šoku z toho čo sa stalo...

Mne na rozum prišla jedna otázka. Chcel som si v hlave niekoho obviniť. Aj som si obvinil. Prečo nešiel kamionista po diaľnici, ktorá je paralelne s tou cestou a vzdialená len pár kilometrov? Prečo išiel cez dediny? Aj som si odpovedal... Diaľnica bola drahá...

Tomáš Lacika

Tomáš Lacika

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čo ťa nezabije, to ťa urobí menším (super mario) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu