reklama

... Moje kocúrkovo 1...

Už som chcel dlho začať spisovať, no tá chvíľa prišla až 22.5.2011. V nadpise je označené, že to je prvý diel, lebo verím, že by to mohlo pokračovať do nekonečna. Jednoducho, tento článoček bude súhrn absurdností, ktoré som si všimol a pozastavuje sa mi nad tým trochu rozum. Posúďťe sami...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako posledný impulz bola správa z televízie z 22. mája 2011, v ktorej bolo v skratke toto:

Rekonštrukcie/opravy a.k.a. slovenská kvalita

Trenčianska SAD začala modernizovať autobusy (čo je pekné od nich), no prišiel tu problém. Pri obci Kočkovce (myslím) bol od dávnoveka urobený pre autobusy podjazd pod železničnú trať, pod ktorý sa staré Karosy a iné ponorky len-tak-tak zmestili. Nové autobusy sú vyššie a nezmestia sa. Teraz musia mať obchádzku (čo zvyšuje náklady) cez dedinu (čo vadí obyvateľom, ničí cestu, ticho, budovy atď..). Trenčianska SAD o tom, že taká situácia nastane vedela a aj konala. Dala (niekomu) prerobiť podjazd s tým, že sa zníži cesta na takú úroveň, aby autobusy mohli prejsť. A teraz to príde !!!! Ten, kto to mal na starosti znížiť, to zvýšil a už neprejde ani stará Karosa! Akože sa válam na zemi od smiechu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS1: autobusov tadiaľ chodí veľa, vraj hlavne do Matadoru...

PS2: už sa v správach nezmienili, či SAD aj pekne zaplatilo za vykonanú činnosť...

Bodyguardi

Na sídle ministerstva životného prostredia sú náklady na jedného SBS-kára 8,30 EUR/hod. Samozrejme, priemer je takých 4, max. 5 EUR/hod. A prečo sa práve na ministerstve platí tak veľa? Lebo vraj nebola vypísaná súťaž na výber najlepšej SBS a zakázku dostala firma vraj len na 2 - 3 mesiace dokým nenájdu inú. No a z 2 - 3 mesiacov sú 2 - 3 roky a iná firma stále nie je nájdená.

Je mi jasné, je ťažké nájsť inú, lacnejšiu firmu... Veď by sa ušetrilo...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Super Revival & Mestká pokladnica

Ešte že je zákon, že položky ktoré mesto nakúpi nad určitú hodnotu (tuším 1000 EUR), treba aj zverejniť. Takto sa ľudia mohli nedávno dozvedieť, aké výdavky bude mať program "otvorenie kúpeľnej sezóny" pre obyvateľov Piešťan. Každoročne sa otvára hudobný pavilón, kde sa konajú rôzne koncerty pre širokú škálu divákov. Väčšinou zlatý program klincovali hudobné skupiny ako Gladiator, Desmod, Zuzana Smatanová, alebo Cmorík. Na tohtoročnom otvorení si ľudia môžu pozrieť hviezdy ako Leonu Šenkovú, The Fireball 50s rock'n'roll band, skupinu Trojf, Pala Hammela (jediná hviezda, o ktorej nehovorím ironicky) a "zlatý klinec večera" AC/DC revival band. Všetko je super, až na detaily. Väčšina tých skupín (s honorármi okolo 1000-2000 EUR) mi nič nehovorí, ale niekto ma môže označiť za hudobného neznaboha, alebo neprajníka začínajúcim skupinám. Nad čím sa ale trošku rozum pozastaví, je že zlatý klinec si vypýtal za svoje dvojhodinové vystúpenie cez 5000 EUR a čo je ešte lepšie, niekto to tej skupine odťukol a zaplatil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby som priblížil skupinu AC/DC revival, majú malého gitaristu, ktorý bol v nejakej talentovej show v nejakej komerčnej televízii. Tri veci mi budú vŕtať hlavou.

- prečo si skupina, ktorá pravidelne hráva v baroch/malých kulturákoch pred sto ľuďmi vypýta 5000 EUR? (viem, že každý chce čo najviac peňazí, ale nežerie ich svedomie ani trochu?)

- prečo takú sumu schváli mesto, keď by sa dali určite zohnať lacnejšie skupiny? (alebo za tú cenu nech aj Desmod?)

- keď to má byť zlatý klinec - vyvrcholenie - slávnostného dňa v Piešťanoch, malo by to asi byť lákadlom pre čo najviac ľudí (ako v minulosti ten Desmod), nie? Ale aká časť populácie si bude ozaj chcieť vypočuť cover verzie od AC/DC ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

SLSP

Druhého šiesty sa mi na účte zobrazil peňažný pohyb " - 20 EUR " s komentárom - poplatok za kartovú operáciu. Mám v tej banke kartu normálnu a kartu embosovanú. Tá embosovaná mi platí až rok a práve v týchto dňoch stráca platnosť. Čo je škoda a moja chyba, nepozrel som si, že karta po vypršaní platnosti je automaticky vymenená. Na druhej strane - 20 EUR poplatok za to, že mi vystavia ďaľšiu kartu na rok? Smiešne. Tá banka ma už prekvapila viackrát. Napríklad zo dňa na deň prestali vymieňať americké šeky (a keď ich ešte vymieňali, tak tam boli úžasné poplatky (v komerčnej banke ma to stojí 100 korún a 12 dňový prevod, v tejto mojej to bolo tuším 8 percent zo sumy šeku a 3 až 4 pracovnée týždne čakania))

Zajtra im asi poviem, že ruším účet.

V takomto blogu asi ešte chvíľu budem pokračovať, tak do pár týždňov bude číslo 2 :-)

Tomáš Lacika

Tomáš Lacika

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čo ťa nezabije, to ťa urobí menším (super mario) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu